HomeFinlandNewsroomRekry: Johtava viestintäkonsultti
LinkedIn icon
Twitter icon

Rekry: Johtava viestintäkonsulttiSeptember 2, 2022

Pohjoisranta BCW on kansainvälinen strateginen viestintätoimisto, jonka eritysosaamista ovat vaikuttajaviestintä, pr-kampanjointi, luova suunnittelu ja kriisiviestintä. Osana globaalia BCW-ketjua toimimme aktiivisesti erityisesti Pohjoismaissa ja Euroopassa. Toimitilamme sijaitsevat uusissa upeissa puitteissa Helsingin kattojen yllä, Kampissa.

Etsimme kasvavaan joukkoomme johtavaa viestintäkonsulttia

Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia haasteita kunnianhimoisessa ja osaavassa työyhteisössä. Kansainvälinen Cannes-palkittu verkostomme tarjoaa lisäksi loistavia näköaloja luovuuteen, digitaalisuuteen ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen niin Suomessa kuin maailmalla.

Työyhteisönä arvostamme ja vaalimme näkemyksellisyyttä ja itsensä kehittämistä. Meille yhdenvertaisuus työpaikalla on keskeinen arvo. Joustavat työskentelytapamme, vapaa-aikaa tukevat edut ja kattavat työterveyspalvelut ovat tarkoitettu kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistämiseksi.

Toivomme, että sinulla on usean vuoden kokemusta tuloksellisesta viestinnästä joko yritysmaailmassa tai viestintätoimistossa.

Nautit monipuolisesta ja vaihtelevasta työstä ja sinulla on halua työskennellä useilla eri toimialoilla toimivien yritysten ja organisaatioiden kanssa. Sinulla on kykyä ymmärtää laajojakin kokonaisuuksia ja seuraat muutenkin aikaa ja maailmaa ympärilläsi. Hallitset suvereenisti viestinnän eri foorumit ja haluat kehittää omaa osaamistasi.

Aiempi kokemus monipuolisista viestinnän tehtävistä sekä kokemus asiakkuuksien tai hankkeiden johtamisesta katsotaan eduksesi. Toivomme, että olet utelias oppimaan uutta, nautit tiimityöstä ja innostut kansainvälisyydestä.

Työtehtäviin kuuluu asiakkaiden konsultointi, asiakkuustiimien johtaminen, viestintäprojektien suunnittelu ja toteutus sekä oman toiminnan jatkuva kehittäminen. Työskentely vaatii itsenäistä työskentelyä, oma-aloitteisuutta ja laatutasosta vastaamista.

Toivomme, että sinulta löytyy useampia alla olevista:

• Kokemusta markkinointiviestinnän strategisesta suunnittelusta ja toteutuksesta
  • Työkokemusta viestintä-, mainos- tai markkinointitoimistosta
  • Erinomaisia vuorovaikutus- ja kirjoitustaitoja suomeksi ja englanniksi (ruotsi on plussaa)
  • Kyky priorisoida, organisoida ja hallita monia tehtäviä samanaikaisesti
  • Kyky ajatella luovasti sekä innostua uudesta
  • Kyky ajatella liiketoimintalähtöisesti ja myydä
  • Tinkimätön asenne tuottaa korkealaatuista työtä
  • Intohimoa ympäröivän maailman ja erilaisten viestintäilmiöiden seuraamiseen

Mikäli tunnistat itsesi yllä olevasta, laitathan hakemuksen, cv:n ja palkkatoiveesi tulemaan osoitteeseen [email protected] 18.9.2022 mennessä. Työn aloitusajankohdasta sovitaan valitun henkilön kanssa.

Lisätietoja:

Riitta Laine