HomeNorwayNewsroomBCW er årets nordiske byrå!

BCW er årets nordiske byrå!March 27, 2023

SABRE Awards anerkjenner kampanjer og byråer som utøver strategiutforming, kreativitet og forretningsresultater på høyeste nivå. Foto/ill.: BCW

BCW ble kåret til årets nordiske byrå på 2023 EMEA Sabre Awards. Juryen viser til hvordan fusjonen mellom Burson-Marsteller og Cohn & Wolfe, som ble til BCW, har vært en suksess og at BCW uten tvil det mest omfattende nordiske byrået.

– Dette er så bra! Vi har jobba knallhardt og har bygd et så bra lag, og da er det skikkelig hyggelig å få en sånn anerkjennelse. Norden er veldig viktig for oss, sier Kristian Sarastuen, administrerende direktør for BCW Oslo. I løpet av de siste tre årene har BCW mottatt prisen for årets nordiske byrå hele 2 ganger!

BCW har kontorer i Sverige, Finland og Norge. Hver med sine styrker, og samarbeidet er godt på tvers av landegrensene.

– Det nordiske fellesskapet vi har er veldig sterkt og butikken går bra. Vi deler kunnskap og erfaringer raust med våre naboland og driver hverandre frem. Det gjør at vi har mange strenger å spille på, og det ser kundene våre også. Både her i Norge og hos våre naboland har vi så gode folk, og det er jeg så stolt av. Nå passer det bra med en ny pris i våre nyoppussede lokaler, avslutter Sarastuen.

Saken ble også dekket i Kom24 24. mars 2023.