HomeNetherlandsNewsroomBCW benoemd tot Pan-EMEA Consultancy of the Year tijdens de 2021 SABRE Awards!
Facebook icon
LinkedIn icon
Twitter icon

BCW benoemd tot Pan-EMEA Consultancy of the Year tijdens de 2021 SABRE Awards!December 8, 2021

BCW (Burson Cohn & Wolfe) is tijdens de PRovoke 2021 EMEA SABRE awards uitgeroepen tot Pan-EMEA Consultancy of the Year. Naast dat BCW, tijdens de virtuele ceremonie op 9 juni, verschillende awards in ontvangst mocht nemen was BCW ook het meest genomineerde bureau in zowel de campagne- als de bureaucategorieën.

“Ik wil ons briljante team, klanten en partners feliciteren met deze welverdiende onderscheiding”, aldus Scott Wilson, President Europa & Afrika bij BCW. “Namens het hele BCW-team in EMEA ben ik ontzettend trots om door PRovoke te worden erkend als Pan-EMEA Consultancy of the Year. Onze teams hebben in een moeilijk jaar veerkracht getoond en hun creativiteit, toewijding en kwaliteit van het werk is duidelijk naar voren gekomen.”

Samen met haar klanten won BCW de volgende SABRE Awards:

• De SABRE Award for Superior Achievement in Reputation Management: Shop Small by American Express – American Express & BCW Italië
  • Openbaar onderwijs: Strandmodus – Trygg-Hansa & BCW Stockholm
  • Financiële diensten: #WhereYouShopMatters – Visa & ASDA'A BCW
  • Foodservice: Ik hou van mijn bistro – Collectif d'acteurs du secteur CHR & BCW Frankrijk