HomeFinlandNewsroomBCW-ketju sai uuden toimitusjohtajan – Corey duBrowa astuu eläkkeelle jäävän Donna Imperaton saappaisiin
Facebook icon
LinkedIn icon
Twitter icon

BCW-ketju sai uuden toimitusjohtajan – Corey duBrowa astuu eläkkeelle jäävän Donna Imperaton saappaisiinJune 1, 2023

Maailmanlaajuinen viestintätoimistoketju BCW on nimittänyt yhdysvaltalaisen Corey duBrowan uudeksi toimitusjohtajakseen. DuBrowa siirtyy tehtävään Googlen viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtajan paikalta.

DuBrowalla on monipuolinen tausta viestinnän johtotehtävistä yritys- ja toimistomaailmassa. Ennen siirtymistään BCW:lle hän toimi vuodesta 2018 asti Googlen ja sen emoyhtiön Alphabetin globaalin viestinnän ja yhteiskuntakuntasuhteiden johtajana. Sitä ennen DuBrowa työskenteli Salesforce-yhtiön varatoimitus- ja viestintäjohtajana sekä seitsemän vuotta Starbucksin viestintäjohtajana.

DuBrowalla on yli vuosikymmenen kokemus myös viestintätoimisto Waggener Edstromilta ja Ketchum Public Relationsilta. Hän aloitti uransa työntekijäviestinnän parissa Nikella ja työskenteli pitkään myös musiikkitoimittajana muun muassa Rolling Stone ja GQ -lehdissä.

"Olen todella iloinen mahdollisuudesta johtaa yli 4 000 viestintäalan ammattilaista, joiden työ asiakkaidemme eteen ympäri maailmaa on nostanut toimistomme alalla äärimmäisen arvostettuun asemaan. Odotan innolla, mitä voimme rakentaa yhdessä uskomattoman BCW-tiimin kanssa”, Corey duBrowa sanoo.

DuBrowa aloittaa tehtävässään elokuun alussa. Hän astuu tehtävään edellisen toimitusjohtajan Donna Imperaton jäljessä, joka ilmoitti alkuvuodesta jäävänsä eläkkeelle.

Pohjoisranta BCW on osa Burson, Cohn & Wolfea (BCW), joka on yksi maailman suurimmista viestintätoimistoketjuista. BCW työllistää yli 4 000 ihmistä lähes 40 eri maassa. BCW-ketju on osa WPP-konsernia, joka on maailman suurin mainontaan, markkinointiin ja viestintään erikoistunut yritys.

"Corey on yksi alan arvostetuimmista johtajista. Hänen kokemuksensa brändeistä, teknologiayrityksistä ja toimistoista sopii täydellisesti tähän tehtävään, jossa hän pääsee johtamaa BCW-ketjun uudelle tasolle. Haluan kiittää Donnaa hänen merkittävästä panoksestaan tälle toimistolle ja koko WPP:lle sekä toivottaa hänelle kaikkea hyvää tulevaisuudessa”, WPP:n toimitusjohtaja Mark Read kertoo.