HomeFinlandNewsroomBCW on Pohjoismaiden paras viestintätoimisto

BCW on Pohjoismaiden paras viestintätoimistoMarch 24, 2023

BCW on palkittu Pohjoismaiden parhaana viestintätoimistona 2023 EMEA SABRE -kilpailun sarjassa Agency of the Year – Nordics. BCW Nordicsiin kuuluvat Suomen, Ruotsin ja Norjan BCW-konserniin kuuluvat toimistot.

”Olemme tehneet hurjan kovan työn viime vuonna. Pohjoismainen yhteistyö on tiivistynyt ja tuottaa nyt tulosta. Pystymme rakentamaan tiimejä yli maiden rajojen, mistä olemme saaneet paljon kiitosta sellaisilta yrityksiltä, joiden toiminnot eivät rajoitu vain Suomeen. Haluan kiittää jokaista työntekijäämme erinomaisesta työstä. Odotan innolla, mitä mahdollisuuksia voimme tarjota asiakkaillamme niin Pohjoismaissa kuin muuallakin Euroopassa”, sanoo Pohjoisranta BCW:n operatiivinen johtaja Antti Lehtinen.

2023 EMEA SABRE -kilpailun voittajat julkistettiin torstaina 23. maaliskuuta Frankfurtissa.

Tuomaristo kuvaili BCW:n asemaa merkittäväksi ja kasvavaksi Pohjoismaissa. BCW:n asiakkuuksiin kuuluu lukuisia tunnettuja brändejä, yrityksiä ja organisaatioita muun muassa kuluttajatavarakaupan, lääketeollisuuden, teknologian ja energiateollisuuden aloilta. Suomen toimiston osalta korostui erityisesti energiaosaaminen.

”Olemme onnistuneet monipuolisesti tuomaan esille energiateollisuutta ja tehneet eri energiamuotoja näkyväksi kansalaisille, päättäjille ja muille sidosryhmille. Energialalla on keskeinen merkitys koko kansantaloudelle, huoltovarmuudelle ja ihan tavalliselle suomalaiselle”, kertoo Pohjoisranta BCW:n johtava konsultti Riitta Laine.

Pohjoisranta BCW on vuonna 1995 perustettu liikkeenjohdon konsulttitoimisto. Yrityksen palveluita ovat strateginen viestintä, vaikuttaja-, media- ja sidosryhmäviestintä, kriisiviestintä, sijoittaja- ja talousviestintä, data ja analytiikka sekä liikkeenjohdon koulutukset ja valmennukset.

Pohjoisranta BCW kuuluu kansainväliseen BCW-ketjuun, joka on yksi maailman suurimmista viestintätoimistoketjuista ja osa maailman suurinta markkinointiviestintäyritysten ryhmää, pörssiyhtiö WPP:tä.

BCW:llä on noin sata työntekijää Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.