HomeFinlandNewsroomAntti Lehtinen Pohjoisranta BCW:n uudeksi operatiiviseksi johtajaksi

Antti Lehtinen Pohjoisranta BCW:n uudeksi operatiiviseksi johtajaksiMay 3, 2022

Uudessa roolissaan Lehtinen keskittyy asiakkuuksien ja myynnin kehittämiseen, strategiseen ja luovaan suunnittelun sekä BCW:n kansainvälisen verkoston kehittämiseen ja hyödyntämiseen Suomessa.

Lehtisellä on monipuolinen tausta markkinoinnin ja viestinnän kentältä niin uutistoimituksista kuin mainos- ja viestintätoimistoista. Hän siirtyy Pohjoisrannalle viestintätoimisto Drumin Creative Directorin paikalta.

”Antti oli täydellinen valinta operatiiviseksi johtajaksi hänen monipuolisen taustansa ja laajan osaamisen vuoksi. Hänen kykynsä yhdistää strategisuus ja luovuus yhdessä kansainvälisen ajattelutavan kanssa tuo arvoa sekä asiakkaillemme että tiimillemme,” kommentoi BCW Nordicin toimitusjohtaja Marta Karlqvist.

Pohjoisranta BCW:ssä Lehtisen vakuutti korkeatasoinen osaaminen ja mielenkiintoinen asiakasportfolio. Erityisesti BCW-ketjun tarjoama kansainvälinen ulottuvuus kiehtoi Lehtistä ja hän näkee ison kansainvälisen huippuosaajaverkoston tehokkaamman hyödyntämisen avainasemassa tulevina vuosina.

”Sillä on suuri merkitys, että projekteja tehdään merten yli oikeiden työkavereiden kanssa samoissa tiimeissä eikä vain yhteistyökumppanien kanssa. Kun tämän kansainvälisyyden yhdistää kovatasoiseen datan ja analytiikan ymmärrykseen, vahvaan Public Affairs osaamiseen, luovaan suunnitteluun ja digitaalisuuteen, on kasassa tosi kova paketti,” Lehtinen sanoo.

Kansainvälisyys sekä tapa tehdä töitä yhtenä tiiminä yhdistäen analytiikkaa, ennakointia, strategista ymmärrystä ja luovaa ajattelua on koko BCW-ketjun toiminnan ytimessä.

”Uskon, että tämä yhdistelmä on jatkossa yhä tärkeämpi niin Suomessa toimiville kuin kansainvälisille asiakkaillemme sekä myös vetovoimatekijä alan ammattilaisille, kuten nyt viimeksi minulle”, Lehtinen kertoo.