HomeFinlandNewsroomRekry: Viestintäkonsultti

Rekry: ViestintäkonsulttiMay 26, 2023

Pohjoisranta BCW on kansainvälinen strateginen viestintätoimisto, jonka eritysosaamista ovat muun muassa vaikuttajaviestintä, PR-kampanjointi, luova suunnittelu ja kriisiviestintä. Osana globaalia BCW-ketjua toimimme aktiivisesti erityisesti Pohjoismaissa ja Euroopassa. Toimitilamme sijaitsevat uusissa upeissa puitteissa Helsingin kattojen yllä, Kampissa.

Etsimme kasvavaan joukkoomme viestintäkonsulttia.

Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia haasteita kunnianhimoisessa ja osaavassa työyhteisössä. Kansainvälinen toimistomme tarjoaa lisäksi loistavia näköaloja viestintään, digitaalisuuteen ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen niin Suomessa kuin maailmalla.

Työyhteisönä arvostamme ja vaalimme näkemyksellisyyttä ja itsensä kehittämistä. Meille yhdenvertaisuus työpaikalla on keskeinen arvo. Joustavat työskentelytapamme, vapaa-aikaa tukevat edut ja kattavat työterveyspalvelut ovat tarkoitettu kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistämiseksi.

Toivomme, että sinulla on vähintään muutaman vuoden kokemus viestinnästä ja/tai vaikuttamisesta joko yritysmaailmasta, järjestökentältä tai viestintätoimistosta.

Nautit monipuolisesta ja vaihtelevasta työstä ja sinulla on halua työskennellä useilla eri toimialoilla toimivien yritysten ja organisaatioiden kanssa. Sinulla on kykyä ymmärtää laajoja kokonaisuuksia ja seuraat aikaa ja maailmaa ympärilläsi. Hallitset suvereenisti viestinnän eri kanavat ja haluat kehittää omaa osaamistasi.

Aiempi kokemus monipuolisista viestinnän tehtävistä sekä kokemus asiakkuuksien tai hankkeiden johtamisesta katsotaan eduksesi. Toivomme, että olet utelias oppimaan uutta, nautit tiimityöstä ja innostut kansainvälisyydestä.

Työtehtävät räätälöidään kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan, mutta niihin kuuluvat ainakin asiakkaiden konsultointi, asiakkuustiimien johtaminen, viestintäprojektien suunnittelu ja toteutus sekä oman toiminnan jatkuva kehittäminen. Työskentely vaatii itsenäistä työskentelyä, oma-aloitteisuutta ja laatutasosta vastaamista.

Kaikkea ei tarvitse osata valmiiksi, mutta toivomme sinun samastuvan useampiin kohtiin seuraavista:

• Kokemusta viestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta
  • Erinomaisia vuorovaikutus- ja kirjoitustaitoja suomeksi sekä vähintään sujuvaa englannin taitoa (ruotsi on plussaa)
  • Vahvaa projektinhallintaosaamista sekä kykyä ja halua priorisoida, organisoida ja hallita monia tehtäviä samanaikaisesti
  • Kokemusta yhteistyöstä erilaisten sidosryhmien kanssa
  • Kykyä ajatella luovasti sekä innostua uudesta
  • Kykyä ajatella liiketoimintalähtöisesti ja myydä
  • Intohimoa ympäröivän maailman ja erilaisten ilmiöiden seuraamiseen

Mikäli tunnistat itsesi yllä olevasta, laitathan hakemuksen, CV:n ja palkkatoiveesi osoitteeseen [email protected] 11.6.2023 mennessä. Työn aloitusajankohdasta sovitaan valitun henkilön kanssa.

Lisätietoja:

Riku Lievonen
Account Director
P. 040 832 7479
[email protected]

tai

Antti Lehtinen
P. 050 572 7991
[email protected]

Pohjoisranta BCW sai alkunsa 28 vuotta sitten perustajiensa halusta uudistaa suomalaista viestintäalaa. Nykyään olemme 30 ammattilaisen strateginen viestintätoimisto, joka auttaa asiakkaitaan löytämään oman äänensä. Olemme osa Burson Cohn & Wolfea, joka on yksi maailman suurimmista täyden palvelun globaaleista viestintätoimistoketjuista. #wemovepeople