HomeFinlandNewsroomRekry: Harjoittelija

Rekry: HarjoittelijaJune 12, 2023

Pohjoisranta BCW on kansainvälinen strateginen viestintätoimisto, jonka eritysosaamista ovat vaikuttajaviestintä, pr-kampanjointi, luova suunnittelu ja kriisiviestintä. Osana globaalia BCW-ketjua toimimme aktiivisesti erityisesti Pohjoismaissa ja Euroopassa. Toimitilamme sijaitsevat uusissa upeissa puitteissa Helsingin kattojen yllä, Kampissa.

Etsimme kasvavaan joukkoomme harjoittelijaa.

Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia haasteita kunnianhimoisessa ja osaavassa työyhteisössä. Arvostamme ja vaalimme näkemyksellisyyttä ja itsensä kehittämistä. Meille yhdenvertaisuus työpaikalla on keskeinen arvo. Joustavat työskentelytapamme, vapaa-aikaa tukevat edut ja kattavat työterveyspalvelut ovat tarkoitettu kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistämiseksi.

Toivomme, että olet valmistunut tai opintojesi loppuvaiheessa oleva alan opiskelija.

Haluat kerätä kokemusta monipuolisesta ja vaihtelevasta työstä ja sinulla on halua työskennellä useilla eri toimialoilla toimivien yritysten ja organisaatioiden kanssa.

Toivomme, että tunnistat itsesi ainakin muutamasta alla olevasta kohdasta:

• Tunnet sosiaalisen median kanavat ja trendit sekä käytät itse luontevasti eri kanavia
  • Olet sujuva kirjoittaja ja sinulla on jo jonkin verran näyttöä sisällön tuottamisesta useampiin eri kanaviin
  • Nautit tiimityöstä etkä pelkää tarttua uusiin asioihin ensimmäistä kertaa
  • Seuraat aktiivisesti maailmaa ympärilläsi aina yhteiskunnallisesta keskustelusta populaarikulttuurin ilmiöihin ja kaikkeen siltä väliltä.
  • Kulutat mediaa ja olet kiinnostunut mediaviestinnästä
  • Data, analytiikka ja erilaiset tutkimukset kiinnostavat sinua ja olet mahdollisesti jo kartuttanut kokemusta niiden sekä viestinnän yhdistämisestä
  • Olet kiinnostunut ja sinulla on näkemyksiä vaikuttajamarkkinoinnista

Mikäli tunnistat itsesi yllä olevasta, laitathan hakemuksen ja CV:n tulemaan osoitteeseen [email protected] 16.7.2023 mennessä.

Työt alkavat joustavasti elo-syyskuun aikana ja harjoittelujakso on 4–6 kuukautta. Jakson aikana on mahdollista suorittaa myös joitakin opintoja. Harjoitteluajalta maksetaan 1 340 euron kuukausikorvaus. Lisäksi harjoittelijalle kuuluu puhelin- ja lounasetu.

Lisätietoja:

14.–21.6.2023 klo 12–14
Ida Rantala
Senior Account Supervisor
[email protected]

tai

3.–14.7.2023 klo 12–14
Tanu Lasola
Account Director
[email protected]

Pohjoisranta BCW sai alkunsa 28 vuotta sitten perustajiensa halusta uudistaa suomalaista viestintäalaa. Nykyään olemme 30 ammattilaisen strateginen viestintätoimisto, joka auttaa asiakkaitaan löytämään oman äänensä. Olemme osa Burson Cohn & Wolfea, joka on yksi maailman suurimmista täyden palvelun globaaleista viestintätoimistoketjuista. #wemovepeople