HomeFinlandNewsroomPohjoisranta BCW sai riveihinsä kaksi uutta harjoittelijaa – näin he esittelevät toisensa

Pohjoisranta BCW sai riveihinsä kaksi uutta harjoittelijaa – näin he esittelevät toisensaOctober 10, 2023

Pohjoisranta BCW:n uudet harkkarit ovat molemmat kauppakorkeakoululaisia, joita viestintä on kiehtonut jo pitkään. Poralla heitä kiinnostaa erityisesti toimiston kansainvälisyys, yhteiskunnallinen vaikuttavuus sekä strateginen ote viestintätyöhön.

Muutaman työviikon toimistolla ahkeroineista Anna-Liina Hakasesta ja Edvin Ehrnroothista on tullut tiivis kaksikko. Näin he esittelevät toinen toisensa.

Anna-Liina:

“Edvin on löytänyt tiensä viestintätoimistomaailmaan Aallon kauppakorkeakoulun data- ja analytiikkapuolelta. Syykin on selvä: Edvinin henkilökohtainen palo yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja päätöksentekoon on kasvattanut nuorelle kauppislaiselle jo vakuuttavaa poliittista osaamista ja ymmärrystä päätöksentekoprosesseista. Näitä taitoja Edvin pääsee hyödyntämään Pohjoisrannalla, jossa arvostetaan analyyttistä ajattelutapaa ja politiikan tuntemusta erityisesti vaikuttajaviestinnän kentällä.

Tämä melkein stadilaisesta menevä trainee-kamu on tosiasiassa kotoisin maatilalta Mikkelistä, missä hän ajoi traktoria vielä pari päivää ennen harjoittelupestinsä alkua. Kauppakorkeakoulun lisäksi Edvin opiskelee toista tutkintoa Viikissä ympäristö- ja elintarviketeknologian koulutusohjelmassa.

Edvinillä on ehtymätön halu kartuttaa yleissivistystä. Hän nimesi jo ensimmäisinä päivinään vaatimattomasti tavoitteekseen omata mahdollisimman kokonaisvaltaisen ymmärryksen maailmasta.”

Edvin:

”Tuore harkkakollegani Anna-Liina on sukeltanut konsulttimaailmaan Bergenissä, jossa hän työskenteli norjalaisessa start upissa. Markkinointiviestintä ja sosiaalinen media ovat tulleet tutuksi myös ruotsalaisessa makeisalan yrityksessä tehdyssä harkassa sekä luottamustehtävissä Turun kauppatieteilijöiden opiskelijajärjestössä.

Anna-Liina on yrittäjähenkinen kädet saveen -tyyppinen tekijä, joka eräänäkin kesänä pystytti liikkuvan katuruokakioskin, laittoi tiimin kasaan ja lähti pyörittämään bisnestä. Anna-Liina on myös sosiaalinen ja innokas oppimaan, joten hänen kanssaan on ollut helppo sukeltaa mukaan Pohjoisrannan työyhteisöön.

Pohjoisrannalla Anna-Liinaa houkutti erityisesti monipuolinen asiakasportfolio sekä kansainvälisen ketjun tuomat mahdollisuudet. Työharjoittelun perässä Anna-Liina muutti juuri Turusta Helsinkiin ja kahvihuoneessa harkkakamuni jakaakin usein kokemuksia ja havaintoja uudesta asuinympäristöstään."