HomeFinlandNewsroomRekry: Viestintäkonsultti

Rekry: ViestintäkonsulttiDecember 22, 2022

Etsimme kasvavaan joukkoomme viestintäkonsulttia

Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia haasteita kunnianhimoisessa ja osaavassa työyhteisössä. Kansainvälinen Cannes-palkittu verkostomme tarjoaa lisäksi loistavia näköaloja luovuuteen, digitaalisuuteen ja yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen niin Suomessa kuin maailmalla.

Työyhteisönä arvostamme ja vaalimme näkemyksellisyyttä ja itsensä kehittämistä. Meille yhdenvertaisuus työpaikalla on keskeinen arvo. Joustavat työskentelytapamme, vapaa-aikaa tukevat edut ja kattavat työterveyspalvelut ovat tarkoitettu kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistämiseksi.

Toivomme, että sinulla on jo muutaman vuoden kokemusta viestintätyöstä joko yritysmaailmassa, mediassa tai toimistopuolella.

Nautit monipuolisesta ja vaihtelevasta työstä ja sinulla on halua työskennellä useilla eri toimialoilla toimivien yritysten ja organisaatioiden kanssa.

Sinulla on kykyä ymmärtää laajojakin kokonaisuuksia ja seuraat muutenkin aikaa ja maailmaa ympärilläsi.

Aiempi kokemus asiakkuuksien, projektien tai hankkeiden johtamisesta katsotaan eduksesi. Toivomme, että olet utelias oppimaan uutta, nautit tiimityöstä ja innostut kansainvälisyydestä.

Työtehtävät ja roolisi räätälöidään osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan, mutta niihin kuuluvat esimerkiksi asiakkaiden konsultointi viestinnässä, asiakkuustiimien ja projektien johtaminen, viestinnän suunnittelu ja toteutus sekä oman toiminnan jatkuva kehittäminen.

Toivomme, että sinulta löytyy ainakin muutamia alla olevista:

• Kokemusta viestinnän ja/tai viestinnällisten kampanjoiden suunnittelusta ja toteutuksesta
  • Kokemusta asiakkuuksien/projektien johtamisesta
  • Kokemusta ja kykyä tuottaa kiinnostavaa sisältöä erilaisiin kanaviin
  • Erinomaisia vuorovaikutus- ja kirjoitustaitoja suomeksi ja englanniksi
  • Työkokemusta viestintä-, mainos- tai markkinointitoimistosta
  • Kokemusta tuloksellisesta mediaviestinnästä tai toimittajan työstä
  • Kyky ajatella luovasti sekä innostua uudesta
  • Tinkimätön asenne tuottaa korkealaatuista työtä
  • Intohimoa ympäröivän maailman ja erilaisten viestintäilmiöiden seuraamiseen

Mikäli tunnistat itsesi yllä olevasta, laitathan hakemuksen, cv:n ja palkkatoiveesi tulemaan osoitteeseen [email protected] 9.1.2023 mennessä. Työn aloitusajankohdasta sovitaan valitun henkilön kanssa. Mikäli sinulla herää aiheesta kysyttävää, ole rohkeasti yhteydessä 2.1.2023 alkavalla viikolla joko [email protected] tai 040 511 4800.